Умови обміну/повернення товару належної якості

Клієнт має право обміняти товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі.

Обмін товару належної якості здійснюється:

  • якщо він не використовувався;
  • якщо збережено його товарний вигляд;
  • споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.

Умови обміну/повернення товару належної якості

У разі виявлення протягом установленого гарантійного строку недоліків споживач, у порядку і в строки, встановлені законодавством, має право вимагати:

  • безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
  • відшкодування витрат на усунення недоліків товару;

Вимоги клієнта не підлягають задоволенню, якщо продавець доведе, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.